ångrat sig

blir inte att jag lägger upp bilder på det jag köpt än, har inte fått min kamera än, kan bero på att jag har sovit hela dagen. tråkig jag är. därför har jag inte ngt att skriva heller. vad händer imorgon då?, blir skolan, sen kanske träffa orreborre om han inte har ångrat sig. haha

ja till helgen är det tydligen  i2, blir att dra dit en sväng, och på fredag ska jag ut med lite vänner. är smått nervös faktiskt. va ju inne på arena igår, men fy fan va skabbigt det är där inne. men blir väl att dra dit ändå, haha. finns väl inte så mkt andra ställen att dra till förutom score.  får se hur jag gör.

när jag verkligen behöver dig så minns du inte mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0