fint väder ute

sitter i skolan nu, dagen har gått rätt segt tycker jag. men har iaf varit och handlat mer kläder, blev en tröja och 2 linnen. sen blire hem och vänta på orris. får dra med han ut eftersom det är fint väder ute :) . och ikväll blir det mer buffy, såg klart säsong 3 imorse. kärlek till buffy haha :)

det gör ont i mig att veta att jag förstörde allt, det gör ont i mig när du går förbi mig och jag vet att du inte längre är min. jag vet det va jag, men jag ångrar mig, jag gav upp för fort. jag gav upp något helt underbart. kanske är det vore bra att glömma, nej jag kan nog inte det, även om jag måste, och även om jag vet att det kanske inte kan funka så vill jag inte ge upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0