jag lever det hur jag vill

jag har börjat fundera på om folk inte har ngt liv, eftersom dom snackar om andras hela tiden. tex mig, låt mig leva hur jag vill, låt mig göra vad jag vill, det är mitt liv, mina val. och ni har ingenting med det att göra det är endast jag som har. så sluta snacka, sluta ljug och sluta bry er. det är mitt liv & jag lever det hur jag vill. och ska inte behöva oroa mig för att ni snackar för mkt skit!

Nu har moa precis åkt, jag ligger i sängen och har sjukt ont i halsen. jag kan inte bli sjuk nu, på onsdag eller torsdag så bär det ju av till arena på valborgskväll, om jag längtar. jag och becka ska festa lika hårt som vi gjort i helgen eller hur gumman. tycker det är kul att vi har börjat umgås, denna helgen har fan varit bäst.

Jag är störst, bäst och snyggast ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0