kanske får bli på fredag

sitter i skolan, gött att jag inte ligger efter ngt i näthandel nu snart då. idag blire möte direkt efter skolan, skulle egentligen träna men får bli nån annan dag ist, för antagligen kommer baby till mig sen. så är det sagt iaf..
jobbig natt hade jag iaf, kunde inte sova. kände mig inte trygg och jävligt osäker på mycket, grät lite för mkt. och nu får ni veta alldeles för mycket också, men märker sabbt hur fort ångesten kommer igen.. usch..

på torsdag ska jag med anna och jobba, sälja cocosbollar tror jag. haha jag som är sämst på att prata med andra människor. men det blir säkert skit bra, då kan jag köpa ett par skor också.. wie :) . men vill även på bio på torsdag, men kanske får bli på fredag ist.. måste se fast and furios..

nej nu måste jag göra näthandel, tyck synd om mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0