lyckad kväll som fan

godmorgon, eller jag har varit vaken länge, igår va en lyckad kväll som fan, började på gubbholmen med becka jenny och mattias sen kom patricia. vid halv 10 började vi röra oss mot arena, gick in vid 21:55 typ, tur att det inte va lång kö så man slapp betala. men där inne blev det massa cider, öl och jäger. rätt underbart. och självklart mkt mkt  dans, jag har blåsor på tårna för att jag dansa så mkt. sen råkade jag ge ut mitt nr till nån snubbe från sthlm som jag dansade med, hoppas inte han ringer igen, haha. när arena stängde gick jag och becka till nått hotell fast jag gick rätt fort. bort till a, men där blev allt knas, eftersom jag överdriver så mkt när jag dricker, så jag flydde till orre och vilade :) och nu ska jag duscha och röra mig mot becka och hämta mina saker sen blire grillning, ring om ni ska med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0