spara lite

sitter i skolan igen, blev att jag handade lite mer igår, fick med mig ett par till jeans legging, en brunkräm, jätte rosa läppstift och skoinlägg. nu måste jag faktiskt spara lite på mina pengar.. är ju som sagt i2 imorgon, och det är ngt man inte kan svika. blir inte arena imorgon, istället blir det dricka med bästa moa och grilla typ eller ja iallafall tända en brasa, rätt mys de. blev heller inte att jag va med orris igår, han va en svikare, så jag och moa åkte till kroppkärr och va med meyer och josef, efter ett tag kom det mer folk, och vi tände en brasa, men jag frös som en idiot ändå. vid 10 tiden åkte vi ner till stan och drog till mc och köpte med oss mat hem och sen kollade vi på csi och somnade..

idag blire antagligen upp till saknade rud och umgås med bästis enlil om inte han också sviker. men det tror jag aldrig :) . senare vill jag faktiskt se på buffy om jenny går med på det ;) och jag slutar om ca 1 timme också gissa om det är skönt, jag som inte hade stor lust att dra till skolan idag, men gjorde det ändå och så visar det sig att jag får sluta vid 10.45, de är nice. blir städa lite mer inne på mitt rum då och väcka moa om hon inte redan är vaken.

när du inte är i min närhet, så känns det som om allt går i tusen bitar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0