Efterfest

hade fullt upp igår så jag glömde blogga! haha..

Kvällen igår va det bästa på jätte länge, först satt vi nere vid en strand och drack till ca halv 11, då gick vi bort till breiangen och när vi kom dit så va Lalla där :D vi hade iaf skit roligt, vid 1-2 tiden följde jag med Lalla på efterfest, och där va vi till kanske halv 5, massa trevligt folk där :) , helt klart bästa kvällen, och Lalla är ju världens sötaste!

Nu är jag helt slut i hela kroppen, vaknade vid 11 tiden idag och åkte iväg och städade rummen på breiangen.. ganska jobbigt när man är bakfull, men det gick helt okej!

Nu tänkte jag fixa mig lite och ringa kristian, orkar inte sitta inne längre haha!

Jag älskar Tofte och vill aldrig mer tillbaka till karlstad!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad har du för dig då? :)

2009-08-09 @ 23:43:30
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0