Konstiga bokstæver!

Nu så sitter jag hær på breiangen och skriver en prislista tills imorgon.. Har stædat toaletterna och lite annat.. Anledningen varfør vissa bokstæver ær konstiga ær før att jag sitter på en norsk dator nu haha! men hoppas ni førstår ændå.

Snart så kommer Mammi hit och då får jag mina nya klæder & mitt brev som jag har fått.. Ska bli kul att se vad det står i det :)

Dessie(bloggerskan) har blivit avstængd, .. stackars lilla flicka tror att hela værlden kretsar runt henne och att alla ær sæmre æn vad hon ær. Anledningen till varfør hon blev avstængd ær før att hon skrev om hur "k" førlorade oskulden, som hon antagligen hittat på sjælv..Riktigt sjuk ær du! 


Kommentarer
Postat av: *Em

Okej, tihi :) Har du haft en bra dag?

2009-08-14 @ 20:15:30
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0