kläder & ett par skor

Nu är vi hemma igen, är helt slut efter en hel dag på stan. blev att vi åkte in till asker, köpte massa saker, åt middag och sen fick jag kläder & ett par skor av marianne, och just det lösnaglar som jag ska ha på lördag, skit fina!


Jag och marianne köpe likadana, endast 240 kr på rea, hade kostat 800 :)


en av tröjorna jag fick


En till :)



och den sista, alla ser mycket bättre ut när dom sitter på :)


Och en fin tunika som marianne köpte :)

Imorgon kommer mammi med kläderna jag beställde för några dagar sen :)

Kommentarer
Postat av: Anita

Jättefina kläder du har köpt, skorna var också snygga! Ses i kväll'

//Kram Mammi

2009-08-14 @ 09:06:16
URL: http://spirella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0