du behöver inte köpa någonting

Godmorgon godmorgon dags att vakna upp nu! Jaaa, blev sent inatt hade verkligen problem med att somna.. men nu har jag sovit ut och ska snart gå upp och duscha och börja fixa mig. Öppet hus i skolan idag, tråkigt men jag går dit för att jag får biobiljett, då ska man inte klaga :)

Jaha, idag är det ju 1 december också, 23 dagar kvar till jul och jag har inte köpt en enda julklapp.. och mamma fyller år om 12 dagar.. ingen present där heller, men såhär låter det "du behöver inte köpa någonting" men jag vill göra det.. Se om jag hittar någonting sen!




Första försöket på att göra onda vamp ögon! va tycks?


Och en lite misslyckat försök på att göra om mig själv vill vampyr!
(bilden passade inte riktigt tycker jag)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0