fest igår!

gud, jag är typ jätte trött och sliten. Det blev ju fest igår, drog hem till emelie hon hade maskerad man skulle klä ut sig till en kändis men jag kom inte på vem jag ville vara så tog bara på mig nå random kläder men emelie tyckte jag skulle vara kissie hah!

Men vi började ju då dricka hos emelie, sen åkte vi ner till stan och gick runt där lite smått. alla försvann? tydligen åkte dom limosin, fusk! Sen mötte jag på Sebastian igen, vi döpte även om torget till karlstadplan (stureplan) haha, hade riktigt kul med han! Måste ses snart :)

dag blev jag väckt typ as tidigt, jag skulle flytta.. blä på det, bakis och flytta är inte det bästa man kan göra.. men nu är vi klara iaf är skönt att allt är här nu, ska bara till lägenheten och städa osv. hoppas nån söt jävlel kommer att hjälpa mig..

Nu funderar jag på att packa upp och sen bara ligga i min otroligt sköna säng!

Love ya

Kommentarer
Postat av: Sebastian

Ja, det måste vi göra, på karlstadplan ofc :D haha!

2009-12-08 @ 13:26:19
URL: http://imanindian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0