när jag vaknade

Fredag! och jag ska inte ut idag, utan det blir bio med mina bröder och grannen, kommer bli mysigt! Sen blir det hem och kanske se på idol, fast känns ganska ovärt eftersom eddie inte är med, men erik vinner ju annars skäms jag fan över sverige, eller det gör jag redan! haha

jag har inte kommit ur min sköna säng än, men det kanske är dags att gå upp snart, bion börjar 6 och klockan är 1 & jag ska göra skolarbete och städa innan..

och jag måste gå upp och kolla hur jag ser ut i ansiktet, smörjde in mig med bus igår för jag skrubbade bort det igår på dagen för jag va orange i aniktet när jag vaknade .. kanske ska vänta några dagar innan jag tar på igen, jag är ju ganska brun nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0