April <3

första gången jag sätter mig vid datorn idag, jag gillar inte min dator längre och längtar tills jag får en ny. bara en månad kvar nu. för i april så händer det så hilma mkt bra, jag får en ny dator, fast and furios kommer ut, jag fyller år. jag ska tatuera mig. och massa annat som säkert blir super bra. så april kommer nog bli bästa månaden detta år.

idag så har jag varit på möte, kom dit 1½ timme för tidigt så fick kolla film under tiden som jag väntade. när mötet va slut åkte jag hem och la mig i nya soffan och kollade massa filmer. nu tänkte jag se på andra avenyn eftersom jag inte sett det än. dumma mig. och ska även kolla om dh har kommit ut. sen blir det se nån annan film.

Jag gjorde bort mig.. förlåt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0