Bodaborg :D

Jag har ju glömt att berätta att på lördag så åker jag linn, jenny och kanske linns kusin till bodaborg och spenderar hela dagen där. kommer bli super kul, va flera år sen jag va där, och jag älskar verkligen det stället. bra att linn kom på iden att vi skulle göra ngt tsm under lovet. det hade jag inte tänkt på , jag tänker mest på att få sova länge haha :) .

nu håller jag på att bränna några skivor, har inte städat än dock.. måste nog göra det så jag hittar alla saker jag ska ha imorgon :( . usch på det. ska lägga ifrån mig datorn nu så det händer någonting. men hörs imorgon love <3


Kommentarer
Postat av: Sofia

Nej vad gullig du e! (: Tack! ;p

2009-02-24 @ 19:37:25
URL: http://chicflia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0