Changeling

jag är trött.. men innan jag ska lägga mig måste jag se nya avsnitten av heroes och gossip girl, och sen måste jag se klart på Changeling, har sett den 2 nätter i rad men har somnat, inte för att den är dålig utan för att jag är trött. den är faktiskt fruktansvärt bra och ganska hemsk.. men jag säger ingenting så jag inte förstör för någon :) . Och Angelina spelar så sjukt bra, det har hon alltid gjort tycker jag, har inte sett en enda film med henne som hon har spelat dåligt i eller som är dålig.. hon är grym.




Christine Collins är en ensamstående mamma vars 9-årige son Walter en dag försvinner spårlöst. En månad senare återlämnas han till den förtvivlade mamman. Men, den 9-årige pojke som återvänt är inte Walter och nu börjar Christines maktlösa kamp för sanningen om vad som egentligen hänt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0