Funderar

sitter här och funderar på vad som ska hända imorgon, jag vill så gärna ut men pengarna krånglar det skulle ju va skönt med en hemmakväll med film ovs, men hur många vill sitta inne en fredagskväll?

sen så har även min mobil lagt av, så jag har mammas gammla, den funkar nästan bättre. funderar även på att köpa en ny dvd som har usb port och som kan spela in, eftersom jag ser såppas mycket på film och så, det är ganska tråkigt att kolla på datorn tycker jag. får leta efter nån som inte är så himla dyr.

allt som jag skulle göra idag, det blev inte av. sorry jenny :/ . kanske kan ta med min dator till skolan imorgon och fixa det. men det får vi se.. eftersom den inte funkar spec bra.. men men nu ska jag kolla på nya filmen bedtime stories helt själv.. :( .

Kommentarer
Postat av: Helena

Godmorgon! Gillar att vara hemma på fredagen och gå ut på lördagen. Då brukar jag i alla fall vara piggare. Ha en riktigt bra fredag!

2009-02-06 @ 07:26:43
URL: http://beverlyhills.blogg.se/
Postat av: jenny

:(

2009-02-06 @ 08:45:29
URL: http://porslinsdokan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0