Idag ska jag

jag är små nyfiken på vilka som läser min blogg, det är bara ett fåtal

som kommenterar tyvärr. skulle va kul att veta liksom..
 
jaja, nog om det. nu har jag rast, och jag blev klar med det jag skulle bli klar med, nu är det bara 2 lektioner kvar. en på ca en timme, och en på ca 2 timmar, så 4 timmar kvar tills jag slutar ungefär. har lunch nu, men måste vänta på jenny som har en annan lektion, hon slutar om 15 minuter.. idag känner jag att jag måste nog göra jennys design har sagt hela veckan att jag ska börja med den, men ingenting händer.. jag måste verkligen..

inatt så fick jag för mig att städa mitt rum eftersom det såg ut som en bomb hade släppts som mamma alltid säger. så jag plockade upp alla kläder från golvet och gick in med dom till tvättkorgen, sen slängde massa skräp och städade lite i garderoben, idag ska jag byta sängkläder och dammsuga och torka golven..

Så idag ska jag alltså..
- Städa rummet
- Fixa design till jenny
- Lite skolarbete vore bra


Hittade även en super bra låt, tror den är gammal men jag har aldrig
hört den haha men bra va den iallafalll ..


http://www.youtube.com/watch?v=xSahapaHqCM

Kommentarer
Postat av: Helena

Godmorgon! Har aldig förstått det där att folk går in på en blogg och inte kan lämna ett litet avtryck. Önskar dig en jättefin dag!

2009-02-05 @ 11:12:48
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0