imorgon är det torsdag, och sen är det fredag

nu har jag värdens tråkigaste lektion + att jag har huvudvärk. det kan inte bli värre. vet inte heller när jag slutar, mest av allt så vill jag bara hem och vila huvudet.. men det blir det  nog inge med. Lika bra att hålla ut.

det känns som om den här veckan kommer gå ganska fort, det känns inte som om det är onsdag imorgon. och imorgon är det torsdag, och sen är det fredag.. vet inte riktigt vad som kommer hända då, jag vill ut. men ändå inte. är ganska trött på att festa men är trött på att va hemma också, så nån som har nån idé om vad man kan göra förutom att gå på bio?

Kommentarer
Postat av: i s a b e l l a m a l m b o r g

Tack sötnos! :D

2009-02-04 @ 12:38:00
URL: http://szerafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0