Nya ICA reklamen

Ja idag är jag hemma från skolan, mådde inte så bra imorse, men självklart mår jag lite bättre nu. men imorgon ska jag dit :)

. sitter i soffan nu och små kollar lite på tv;n. Nya ICA reklamen va nyss med anda skådespelare och det är ju helt fel, det är ju tur att dom andra kommer tillbaka nästa vecka då, haha jag älskar ica reklamen. det finns väl ingen som inte gör det eller ? skulle va kul om dom gjorde en film eller någonting liknande, fast då skulle väl inte reklamen va lika rolig kanske.

men men nu ska jag försöka mig på cupcakes som jag skulle gjort för länge länge sen. men nu blir det av iallfall. ha det så bra så länge. pusspuss <333


Kommentarer
Postat av: Sizz

Åhh, vad gulligt.

2009-02-16 @ 15:57:07
URL: http://sizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0