skrivit lite för mycket

det blir nog ut ikväll iallfall, ska va med moa vilka fler vet jag inte riktigt än. måste även fixa pengar så jag kan dricka, men det fixar sig väl alltid, så det blir hem till moa älskling och göra sig iordning sen. hoppas hilda bebis är frisk och hemma då (moas söta hund) .

just nu sitter jag på min sista lektion för dagen, slutar om ca 20 min. dagen har gått ganska fort tycker jag & den har varit rätt bra förutom att jag har ont i ryggen och är lite trött.. och hansen och josef va onda mot mig förut, om tryckte ner snö innanför min tröja sen jagade josef jävel mig så jag höll på att dra mig . dumma ni :) .

det är rätt sjukt att det redan är fredag, det känns som om det va fredag i förrgår typ. veckorna går fort. det har aldrig gjort det förr när jag har gått i skolan men nu när jag började igen så går dagarna jätte fort.. kanske för att jag är mer posetiv till saker. det är något jag har haft som mål, att bli posetiv till mer saker, och jag är halvvägs. jag måste bara sluta klaga så fruktansvärt mkt som jag vet att alla tycker är så sjukt jobbigt, men jag lovar er, jag ska försöka sluta nu. haha.
jag är en sån person som klagar 120 gånger om jag har lite ont i tån tex, klagar nästan hela dagen.. för några sommrar sen frågade en kompis mig nästan varje dag såhär  " stine vart har du ont idag då? "  och jag började alltid räkna upp iaf 3 saker om inte mer haha .. men det ska bli slut på det.

nu känner jag att jag har skrivit lite för mkt för att folk ska orka läsa, jag orkar aldrig läsa folks bloggar om dom skrivit alldeles för mycket. så jag kanske inte heller ska göra det. haha.

skriver kanske senare om jag har tid till det, men det har jag väl antagligen.. hah nej nu ska jag sluta skriva.
Pusssssspåer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0