som bestämt

wie, ikväll blir det bio med jenny eftersom det inte blev någonting med det i helgen :) . jag längtar, ska bli skönt att få tänka på något annat. i taket lyser stjärnorna blir det iallafall, som bestämt. hoppas den är så bra som den verkar..

just nu sitter jag på min näst sisa lektion, lyssnar på när jenny piper för att hon läser breaking dawn, usch jag är avundsjuk, men hon läser på engelska och om ca en månad kommer min på svenska. men jenny är dum för hon berättar massa saker från boken så jag blir arg. den j*veln... fy på dig..

Kommentarer
Postat av: bikeröm

haha men de finns ju en sida där man kan få reda på asmycket, jag vet ju vad som händer i hela boken typ xD

2009-02-02 @ 14:20:24
URL: http://bikisen.blogg.se.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0