jag ångrar verkligen

är tillbaka i skolan nu, hade en lektion sen rast i ca 1½ timme så jag åkte hem och åt lite och såg på andra avenyn. så nu är jag tillbaka, vi har ÖFA (övnings företag) tror jag det står för. det är inte speciellt kul tycker jag. men det kanske är pga att jag inte har varit med från början. efter den här lektionen har vi bild och sen slutar vi.

efter skolan ska jag till min doktor och han ska kolla på mina leverfläckar som jag har på ryggen,
 för dom ska BORT. äntligen har velat ta bort dom i flera år.
och efter det ska jag hem och möta upp mamma & bröderna, så ska vi till museét och kolla på nån utställning som är om förintelsen. det är ju förintelsens minnes dag idag. tänk att det vet jag, haha. sen ska vi nog till bk och käka, det kan bli mysigt.

ikväll blir det väl massa skolarbete, eftersom det inte blev någonting igår & jag har fått ännu mer att göra eftersom jag ligger efter så mycket, jag ångrar vekligen nu att jag inte va i skolan som där 3 månaderna. det är jobbigt att ligga efter så mycket..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0