Sex and the city 2



jag har inte kommit så lång än att jag har satt på filmen, jag fasnade här. och kommer nog va lite datanörd ett tag till.
läste nyss på IMDB att sex and the city 2 kommer ut 2011. det är ju något man verkligen längtar till.

och den 3 April i år, kommer Fast & Furious , det blir väl nr 4 va? och min favorit är självklart med VIN DIESEL, för hur sexig är inte han då?  såna filmer som fast & furious, är ngt jag älskar. jag dör för snygga bilar, och saker som går snuskigt fort. och själklart är dom snygga killarna som är med i filmerna. så bil filmer är att dö för, eller vad säger ni?

Och 20 November i år står det att New Moon släpps i usa. får hoppas att det datumet stämmer då. jag längtar ju ihjäl mig efter den filmen, men finns det någon som inte gör det som har sett twilight?

nej nu ska jag faktiskt plocka iordning lite i rummet .

uppdaterar kanske senare, om jag inte somnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0