semester

nu sitter jag nere på iv, här är det lite lungnare än i vanliga klassen så jag kan koncentrera mig bättre. fast nu har jag ju rast så jag får göra vad jag vill. så ska kolla lite olika resor. eftersom jag ska utomlands till sommaren efter jag har jobbat. så ska kolla vad allt kommer att kosta och vart vi ska osv. blir mkt att planera och mycket pengar måste tjänas så får verkligen lägga ner mig i det här nu. kommer bli mycket det här året. för 2009 ska bli det bästa året.

vid 2 tiden ska jag ha möte, sen ska jag träffa linn moa och jenny i stan, blir dra runt lite där kolla lite kläder och sånt typ. sen är det ju barnvakt då följer iaf moa och linn med hem till mig och så kommer ju älskling, de blir kul. ska nog spela lite wii fit ikväll också det va ett tag sen. förstår inte varför det va så länge sen för det är ju så fruktansvärt kul.

någon som har bra tips på semester ställen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0