Disney Channel Filmer

Precis kollat klart på Princess Protection Program, en ny film från disney channel. den har dock inte släppts i sverige än, men jag kunde självklart inte vänta. Jag Rekomenderar verkligen den här filmen. Enligt mig är det mer en tjej film men det finns säkert många killar som skulle gilla den också..

Jag tycker att Disney chanel Gör dom bästa filmerna, jag har inte sett dålig film därifrån..

Mina favoriter är
HSM 1-3
Camp Rock
Jump in
Princess Protection Program
Hannah Montana the movie.


I år kommer också en film som jag verkligen längtar efter att få se det är nämligen
Wizards of Waverly Place The Movie.. Det är en favorit som serie.. Hoppas filmen är lika bra!

och 2010 kommer
High School Musical: East Meets West

Camp Rock 2: The Final Jam
JAG LÄNGTAR ! 

Nej nu ska jag se på Hannah Montana! 
pusspådet

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0