Hemmagjorda hamburgare

Vilken bra dag det har varit :) , imorse så jobbade jag ju, när jag kom hem hjälpte jag till att städa osv, Och vid 10 tiden började jag göra mat, hemmagjorda hamburgare med pommes, blev faktiskt skit gott.. Nu ligger jag i soffan, har precis pratat med sötnosen jenny, och hon kommer nog nästa helg, ska blii sååå kul. på lördagen blir det att gå ut isf :)

på Måndag om det är fint väder åker jag till tusenfryd. längtar som faan! för er som inte vet vad det är så är det som liseberg, fast roligare!! wie

Nu ska jag lägga mig och läsa eller se på nån film om kristian går med på det. så godnatt folk, för jag kommer somna !










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0