Köpte mat

hallå, nu är jag i norge. idag har jag haft fullt upp hela dagen, vi åkte kl 9 imorse, kom fram hit vid 12 tiden kanske. då blev det sola och bada vid havet, jätte skönt, men tillslut blev det lite för mycket för mig så då fick jag gå upp och jobba. sen gick jag och christian och köpte mat, träffade några av hans vänner, men jag som är så blyg pratar ju då inte :) , när vi hade ätit upp osv, så blev det mer jobb. och nu är vi hemma igen.. Inatt ska vi sova ute på altanen, får se hur det går haha.

igår va det ju rixfm och det blev öl till det, kvällen va helt okej faktiskt. tog 2 öl med emelie, julia och anna på Coffehousebygeorge, det va sjukt mysigt och blir att göra om när jag kommer hem tycker jag :)

men nu ska jag nog se på en film och sen sova lite tänkte jag.. kanske uppdaterar mer senare om jag har ngt vettigt att skriva vill säga..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0