Louis Vuitton

Vaknade sent idag, inte så konstigt med tanke på när jag somnade.. Men jag har iaf städat rummet nu, det va inte så fint längre, men nu är det de igen :) . ska fixa till lite extra bara. sen ska jag lägga mig och kolla på true blood igen. är helt fast i den serien, den är inte så jätte bra men kan inte sluta kolla på den. För er som inte vet så handlar den om vampyrer och vem gillar inte vampyrer? ;)

snart kommer Marianne hem och hon har med sin min dvd och lite mer kläder. och ett brev.. från P .. jag är jätte nervös för att läsa det, jag vet att jag kommer brista ut i gråt.. inte för att det skulle vara något ledsamt, utan för att jag saknar han så mycket.. så det blir väl att jag sätter mig ner sen och skriver tillbaka, jag har inte skrivit brev sen jag satt på mölnbacka.. Och det är ju några år sen..

Jag glömde att berätta att jag fick en Louis Vuitton Plånbok av kristians kompis mamma för några dagar sen, värsta sött :) dock är den fejk, men ingenting jag bryr mig om, den är ju så himla fin :)


Kommentarer
Postat av: carolinhe ♥

sv ; åh härligt .

har läst två kapitel av den än så länge

ska fortsätta lite senare, måste nästan ha knäpptyst för att kunna läsa ;D

2009-07-28 @ 15:32:13
URL: http://carolinhes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0