sugen på det

hallå, nu har det gått en hel dag igen sen jag uppdaterade.. dumma mig. men nu sitter jag iaf hemma hos patricia och har precis gjort mig iordning, blir rixfm idag då är inte speciellt sugen på det. men det kan bli värt. först blir det hem till Lolo, sen har jag ingen aning om vart vi tar vägen, ner till stan antagligen.. detta blir min sista dag i karlstad på ganska länge, åker som sagt till norge imorgon vid 9 på morgonen..

igår så blev det lite öl på sandgrund med patricia och jenny, sen kom det lite fler folk och höll oss sällskap, senare på kvällen så träffade vi sebbe och hans vänner, blev dra till kvarberget.. vid 2-3 tiden så gick jag och jenny och badade i mariebergsskogen, vi fick klättra över stänslet osv, de va fett kul.. kommer kanske en video som vi gjorde.. och lite kort. men det blir nog imorgon..

pusspådet, hoppas alla får en trevlig kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0