Underbar dag på havet

kom precis hem från en underbar dag på havet. Gick upp vid 11 tiden imorse och gick ner till båten och så åkte vi runt och sen till någon ö där det hade hänt ngt under andra värdskriget och kollade där lite på kanoner osv, rätt intressant faktiskt. sen blev det iväg till ett annat ställe så grillade vi och badade. Jag somnade på båten i solen, smart eller hur! På väg hem igen så satt vi längst fram i båden och vågorna slog upp så högt på oss så vi blev helt blöta, det va skit kul. Nu ska jag snart gå iväg och duscha så jag får kyla ner mig lite. sen blir det väl sitta här och försöka underhålla mig själv med en film eller ngt vettigt :) Slänger upp lite bilder från idag i nästa inlägg :)

Sötnos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0