bättre på att uppdatera

kom hem från jenny för någon timme sen, blev film där med jenny & moa, vi såg på "Them" eller ngt, en skräckis som är verklighetsbaserad, inte speciellt bra, men lite obehaglig. nu så ligger jag hemma själv i min säng & saknar min pontus jätte mycket, har inte sovit själv på sjukt länge nu. och nu är jag illa tvungen att göra det i flera dagar, och jag kommer inte ens få träffa min baby.. hel galet... kanske bäst om jag försöker somna nu så jag kommer upp till bussen imorgon.

nu kommer jag att bli bättre på att uppdatera :)

Dagens låt : Miley Cyrus - The Climb


Kommentarer
Postat av: Jenny

ey, amanda ska flytta till dalarna under sommaren :D äntligen ! haha nu slipper vi henne ! :D

2009-06-04 @ 13:05:38
URL: http://porslinsdokan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0