blåmärken

Oj, har inte skrivit på 2 dagar. men har haft fullt upp helt enkelt.. i torsdags blev det att kolla på studenten, va inte så värst kul. senare blev det fest.. dock slutade allt väldigt illa, och jag har fått skämmas.. men vad som hände berättar jag inte här. igår blev det fest igen, va bara roligt i början men när all dricka tog slut hade jag bara lust att gå hem.. mindre bra kväll.. och nu ligger jag helt sliten i min säng, men blåmärken på hela kroppen, och en uppskrapad tå, som är äcklig som fan och gör förbannat ont.. men nu ska jag fixa mig för att gå ut orkar inte ligga här inne :P pusspådet..

Det finns inte många som dig, du är speciell


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0