ute på pråmen

hallå på er :) sitter just nu ute på pråmen med patricia, solen har typ gått i moln men det är fortfarande sjukt varmt ute.. ganska jobbigt faktiskt, idag blev det jobb, tråkigt som vanligt.. om ett tag blir det väl hem och vila lite är helt slut i kroppen, men det är väl värmen som gör det..

helgen har varit ganska bra faktiskt, fredan började på herrhagen, sen drog vi vidare till gubbholmen träffade bj och folket, då drog patricia hem, och jag följde med hem till bure, vi drog ner till stan efter en stund, och då mötte jag sebbe och hans vänner. blev typ efterfest.

Lördagen låg jag rätt död i flera timmar, sen blev det att jag drog ut med patricia. tänkte inte dricka först, men blev fort ändrade planer.. och det blev en galen kväll. kom hem kl 10 på söndag morgon, jag hann och bada och hoppa från pråmen bron osv. det va fan skit kul. blev filmat men man ser dock inte mycket.. tänkte försöka lägga in den sen så får ni se :)
 
men nu ska jag lägga mig ner igen, för nu kommer solen fram lite smått.. och jag dör lite mer.. Pusspådet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0