verkligen ont

hallå på er, vaknade för ca en timme sen, har precis ätit frukost och kollat lite på barnprogram (Y) haha. har en sån fruktansvärd hemlängtan nu, saknar mamma som fan. har inte sett henne på över en vecka typ.. vill bara hem nu nu nu. Det gör verkligen ont att veta att jag ska vara kvar i 2 dagar till. inte för att jag inte trivs, för det gör jag verkligen, till 10000. men jag saknar allt och alla hemma i karlstad. blä på det asså.. jag känner verkligen av det när jag inte har ngt att göra som jag verkligen inte har nu, sitter bara vid den här värdelösa datorn och känner att jag inte har värst mycket till liv just nu.. Jag vill hem, sola, bada festa & ha sjukt kul... får se om det går att fixa att jag åker hem imorgon istället..

pusspådet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0