Ballar av stål

HAHAHA, ja jag kommer precis från tv:n och har precis kollat på det nya programmet, ballar av stål. jag måste säga att jag skrattade hela programmet, vilka härliga typer det finns alltså. speciellt han som retade upp fotbolls supportrar Han vann också, gud jag har kollat på det klippet typ 4 gånger nu & det är lika kul varje gång. Klippet har ni här

Nu ska jag Lägga mig och läsa vidare i boken, den är allt för underbar. och imorgon fyller bästa moa år :) . ska ner till stan och leta efter present till henne, men vad jag ska köpa har jag ingen aning om, kommer säkert gå runt i stan i timmar och leta, jag är dålig på sånt tyvärr.

tänkte även göra om min design rätt så snart, vet inte vilken färg än. ge mig lite tips :)

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0