Dumma mage

Torsdag, veckan är snart slut. igår åkte jag som sagt till C, va mkt mys & så sov jag där. blir väl samma idag hoppas jag. blev ingen skola för mig idag pga min dumma mage som har ont hela tiden. men imorgon ska jag dit iallafall.

va på möte idag igen, 3 mötet denna vecka, men det gick bra. när mötet va slut så åkte jag & mammi till en affär och hon köpte lite grejer till sig och jag fick en bra ide som jag ska försöka mig på. men det förblir en liten hemlis. när vi va klara där åkte vi till en annan affär och köpte pärlgrejer till mig för över 300, trodde inte det skulle bli så dyrt men det blev det, och jag är jätte nöjd över allt jag fick, sen åkte vi och handlade lite mat och saker så jag kan göra cupcakes som jag ska göra nu när jag skrivit klart och det har jag gjort typ nu.

Baby, jag kan inte sluta älska, du är den jag vill leva med.
Jag hoppas du känner samma sak, och jag tänker kämpa för oss.. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0