fattar inte ens varför jag skriver det här

Förökte gå, men mitt hjärta sa nej. kan inte förstå att det tog så långt tid att inse. men äntligen har jag insett  att jag kan och vill leva utan dig. Jag trodde aldrig att ett liv utan dig skulle vara så underbart, och även om det va du som va elak ungefär jämt så var det jag som grät jämt och bad om att du skulle förlåta mig, för saker jag inte ens gjort och jag inser hur patetiskt det va, vem vill gråta för dig?.. Men jag är glad,  man ska inte kan ha en kille som skrämmer en, som är otrogen 24/7.. haha jag fatttar inte ens varför jag skriver det här. men allt känns så himla underbart..så mycket som jag har insett när du försvann, jag började acceptera mer saker, jag är fri, fri från dig och ditt fruktansvärda beteende. Underbart.. Nu kanske folk tror att jag skriver såhär för att jag är ledsen eller saknar han, men så är det inte. jag vill bara att alla ska veta hur bra jag mår utan det skit förhållandet. och jo, fuck allt som va "bra".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0