Jag har tråkigt

Tio första ! :
1. Första bästa kompis: Hanna tror jag.
2. Första bil:  har ingen bil
3. Första kärlek: Alexander
4. Första husdjur: Linus och emma,  linus har jag fortfarande kvar :)
5. Första semester:  Cypern va första utomlandsresan
6. Första jobb: Sommarjobb på ett dagis
7. Första köpta skiva: vet inte
8. Första riktiga kärlek: Alexander
9. Första piercing: Läppen
10. Första konsert: Britney spears

Nio senaste ! :
1. Alkoholdrycken: öl
2. Filmen du såg:  transformers
3. Ringda telefonsamtal: mamma
4. Bubbelbadet: längesen
5. Spelade cd:  vet inte
6. Kyss: haha hemlis
7. Gången du grät:  igår tror jag haha :P
8. Måltiden:  köttfärssås och spagetti
9. Skratt: nyss typ

Åtta har du någonsin ! :
1. Dejtat en av dina bästa kompisar: dejtar inte
2. Blivit arresterad: ja
3. Blivit kär vid första ögonkastet: ja & vi blev tsm samma dag
4. Fastnat med blicken i någons urringning: Nej, tror jag inte :P
5. Sagt att du älskar någon utan att mena det:  ja
6. Haft ett one night stand: ja
7. Busringt till någon: haha ja
8. Trillat omkull så någon ser dig: haha ja

Sju ja eller nej ! :
1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar: Ja.
2. Kysst någon av samma kön: Ja.
3. Haft sex med fler än fem personer: Ja
4. Testat droger: ja
5. Sökt till en dokusåpa: nej
6. Gjort något olagligt: Ja.
7. Spelat ett instrument: Nej

Sex saker jag gjort idag !:
1. Åkt bil
2. kollat på tv
3. sovit 
4. ätit mat
5. suttit i soffan
6. inget mer

Fem favoritsaker utan inbördes ordning !:

1. familjen
2.  vännerna
3. FILM
4. musik
5. dator

Fyra personer du kan berätta allt för !:

1. Moa
2. Linn
3. Mamma
4. Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0