känslor..

fan alltså, jag är så jävla trött på att känna såhär, jag måste få ut alla känslor på ngt sätt men jag vet ju inte ens hur. jag är så jävla arg och så jävla ledsen.. och jag saknar alldeles för många, alla minnen, fan..



Jag saknar dig sara, även om vi ses nästan varje dag, jag saknar att få skratta så jag får ont i magen, jag saknar din humor, och jag saknar alla sjuka saker vi alltid gjorde tillsammans, jag saknar helt enkelt att ha dig vid min sida.
och du, glöm aldrig att jag alltid kommer älska dig, du är fortfarande en av mina bästa vänner. <3

och jag saknar sommaren 08, även om det hände mycket dumt, så saknar jag faktiskt det mesta.

shit jag blir helt tokig, tänk om man kunde spola tillbaka tiden, då skulle jag ha tagit mer vara på den..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0