ramlade flera gånger

igår så vaknade jag vid 2 tiden, duschade och packade sen åkte jag ner till stan fixade det  jag skulle sen åkte jag hem till moa, där hon och jenny va.. vi satt där ett tag sen åkte vi och hämtade lite mer saker, sen hem till moa igen, vi drack lite & sminkade oss. sen gick vi ner till stan för att ta bussen till kil. när vi kom till kil så fick vi skjus till festen som va där, och det va säkert 150 pers där eller ngt, va rätt så kul, välldigt många som jag kännde va där och det hade jag inte förväntat mig. när det va dags att gå så fick vi gå hela vägen därifrån och det tog lite för länge tycker jag, jag har så ont i mina fötter nu,och vi ska inte prata om hur ont jag har i mina knän, jag ramlade självklart flera gånger så nu har jag sår på knäna. stackars mig. sen så hände det väl inte så mycket mer, jag somnade typ.

idag så har jag bara legat hemma hela dagen och har inte planerat att göra något annat, blir nog se nån film och ska nog ner och köpa chips och grejer. jag vill  göra ngt kul men jag orkar faktiskt inte..

nu är det inte länge kvar, och jag kommer förhoppningsvis ha fruktansvärt kul.. måste bara planera mkt mkt mer.. och det är inte ens en månad kvar tills jag blir 18, gud jag längtar inte ens haha. eller jo lite kanske :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0