abstinens

den dåliga uppdateringen är pga min trasiga dator som jag skrev i inlägget under. men förhoppningsvis kommer min dator idag, annars vet jag inte vad jag gör. kände igår att jag nästan fick abstinens för jag inte kunde sitta vid datorn. sjuk va.. men nu sitter jag i skolan iaf, slutar om ca 1 timme och en kvart.

helgen har varit super bra..

Fredagen spenderade jag med Patricia, bj, hultman och mer folk. blev att vi drog hem till hultman först. sen blev det ut, synd att det va kallt bara. jag kom hem rätt så sent, så jag somnade typ på en gång som jag la mig i sängen.


Lördagen började hemma hos linn där vi gjorde oss iordning sen vidare till anna som fyllde 18. där blev det mat och öl, så körde vi "jag har aldrig" men det gjorde vi inte länge.. vid 11-12 tiden drog vi in till stan med våra partyhattar, jag måste erkänna att jag skämdes lite för att ha på min den haha. inne i stan gick vi runt lite sen blev det knas för min del, jag blev ledsen som vanligt.. då gick jag hem..


men nu ska jag gå ut på en rykare sen blire nog läsa lite om mitt huvud orkar det, stackars mig som har huvudvärk




Kommentarer
Postat av: Anonym

Babe på tvn!

2009-05-11 @ 17:15:50
URL: http://linnslundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0