brun utan sol

hallå, nu sitter jag här i mitt rum och har skit tråkigt, väntar på att joel ska ringa så jag kan åka ner till stan och fixa drickat inför imorgon. har precis smörjt in mig med brun utan sol, hoppas de blir nå färg. måste snart köpa en ny, men dom är så himla dyra, men det kanske är värt det. efter jag varit inne i stan blir det hem igen, och mys hemma & ta det lungt. imorgon blire dricka såklart.

nästa helg åker jag till mitt kära norge, ska vara där och jobba & fira 17maj, flera år sen jag gjorde det. ska bli super kul.

nej nu måste jag fortsätta göra mig iordning så jag är klar när han ringer.

baby, när jag tänker på dig, så mår jag bäst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0