Cam Gigandet

Vill du gifta dig med mig ?



 







Sitter just nu och kollar på en av mina favorit filmer, never back down. jag älskar slagsmåls filmer och dansfilmer såklart.
men denna film kan jag verkligen rekomendera till alla som inte har sett den, jag drägglar varje gång jag ser Cam.. han är bara för snygg & en otroligt bra skådespelare..

när vi kom iväg till resturangen förut så klippte jag och christian gräsmattan, sen blev det en cola och cigg. sen bara vila, för jag fick självklart magkatarr, så jag fick dricka ovispad grädde, det va inge vidare.. men det tog bort det mesta faktiskt.
senare ikväll ska jag tillbaka och jobba i baren, blir väl att jag ska diska glas och sånt tror jag..

Kommentarer
Postat av: YaHiida

Han är sjukt läcker i O.C. Även i Twilight.

Vi kan gifta oss med honom tillsammans =P

Hmm iof, jag skulle inte säga nej till Kellan Lutz heller.

2009-05-18 @ 11:41:57
URL: http://yahiida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0