Funderat på en sak länge nu

jag har suttit och funderat på en sak länge nu..
varför blir oftast vi tjejer helt tokiga om inte killen hör av sig inom några timmar
eller inte svarar på våra sms eller när vi ringer, det är väl inte så för alla men jag vet många som blir helt tokiga.

Jag har många gånger hört att man inte kan bli kär typ efter man träffat en kille bara några få gånger, men det kan jag tala om för er att det kan man, för 4 år sen så blev jag kär i en kille såfort jag såg han, hade aldrig sett han före det & blev helt kär i han på en gång. och ingen kan komma och säga till mig att man inte kan bli kär på en gång, det är olika från person till person. ingen kan bestämma när det ska hända, eller hur.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Helt rätt!

2009-05-08 @ 14:49:52
URL: http://linnslundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0