haft en jätte trevlig dag

hej på er allihop, nu sitter jag i norge och har haft en jätte trevlig dag, när vi kom fram så blev det att vi kollade in stället jag ska jobba på. sen åkte vi hem till marianne som vi ska bo hos så bytte vi kläder och bättrade på sminket. sen åkte vi tillbaka till resturangen, där blev vi bjudna på super god mat och öl fick jag, sen så tittade vi på en stand up kille som kom dit, det va jätte roligt, eftersom jag är norsk förstod jag det mesta men inte allt riktigt. men det va jätte kul ändå.

och nu så sitter vi här hemma, kollar lite på norsk tv och sitter här och bloggar. såg att jag hade fått massa trevliga kommentarer, har precis svarat på alla. roligt att lite annat folk hittar hit :)


imorgon blir det att jobba, och förhoppnings vid se på melodifestivalen eller vad det nu kallas. hoppas alexander vinner, min norska prins <3

ska strax lägga upp lite nya kort på mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0