jag har saknat havet

jag tror ingen förstår hur underbart jag har det nu, nu är humöret på top, och allt känns helt underbart. ligger ute i solen nu och väntar på att bli hämtad, innan jag börjar jobba blir det nog en iskall cola och en cigg i solen. ibland önskar jag faktiskt att jag aldrig behövde åka hem igen, men då skulle jag sakna alla underbara vänner jag har i sverige. alla kan ju flytta hit. haha. jag bor uppe på ett berg typ, och resturagen ligger precis vid havet, ska se om jag kan gå ner dit sen och känna om vattnet är varmt, men det tror jag inte. jag har saknat havet så himla mycket. ska nog ta lite kort sen så ni får se hur underbart jag har det, så ni blir lite avis ;) . men nu ska jag fortsätta sola lite, måste bli lite brun nu..




Jag har nu insett att det är du, det är dig jag saknar hela tiden
Det är du som har fattats i mitt liv, jag gav upp någonting som var helt underbart..
och det ångrar jag..

Kommentarer
Postat av: Intenso

jag kan förstå att du har det underbart :)

2009-05-16 @ 12:41:51
URL: http://intenso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0