nån som är sugen att gå på flo rida med mig

ska jag vara helt ärlig kan jag verkligen inte somna nu, är jätte trött och har huvudvärk. men jag kan inte somna, så jag har klickat runt lite på nätet osv, kollat på olika festivaler. och nej jag är inte så sugen på nån sverige festival i år iallafall, för jag vill till ROSKILDE!!! lätt att jag ska försöka ta mig dit iaf, där kan vi snacka bra aritster, som lil wayne, slipknot, petter osv. men när jag va inne och kollade på biljetter så såg jag även att FLO RIDA kommer till sthlm tisdagen den 7 juli, och dit ska jag verkligen, han är en favorit hos mig iaf, måste bara övertala nått roligt folk att följa med..så är det nån som är sugen att gå på flo rida med mig så hojta :) !

det där om roskilde, jag vet vad alla tänker, där är det farligt, du kommer att dö, bli våldtagen osv.. okej jag vill ingenting utav det. men vet ni vad som är farligt?? det är farligt att leva, för man kan ju dö ! hahaha. nu va jag väl rolig, ja jag vet :)

nu ska jag försöka sova igen.. blir nog en cigg först.. godnatt än en gång

Kommentarer
Postat av: Laban

Skön musik du verkar lyssna på om du gillar Flo rida! =) Kolla gärna in min blogg med inspiration till ny och fräsch RnB-HipHop-Reggaeton. Hoppas du inte blir besviken. Peace & ♥

2009-05-18 @ 09:52:02
URL: http://uwantit.blogg.se/
Postat av: jenny

jag vill åxå se han :(

2009-05-18 @ 10:15:13
URL: http://porslinsdokan.blogg.se/
Postat av: Patricia

Jag ska med :D

2009-05-18 @ 13:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0