Paris Hiltons New Bff



Har precis kollar på andra avsnittet, och det är super kul, jag har alltid varit  ett stort fan av paris hilton och tycker att det här programmet var super kul. Ja det mesta hon gör tycker jag är hur bra som helst, jag fick hennes skiva av mamma och blev super glad, jag älskar den. och alla hennes filmer är faktiskt väldigt bra, nu väntar jag bara på en till.
Det tråkiga är att jag inte hittar resten av Bff avnitten, har bara 3, så om någon vet vart dom finns så säg gärna till.


Jag Hittade hela säsongen, men jag letade ett bra tag för att hitta, iaf en halvtimme. haha
här har ni länken http://www.mtv.com/ontv/dyn/parisbff_season_1/videos-full-episodes.jhtml för er som vill titta
det är ju super bra, slipper ladda ner och vara olaglig, helt gratis bitches ;)

Kommentarer
Postat av: Patricia

Tycker du även om hennes porr film?

2009-05-22 @ 01:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0