sitter ute

Godmorgon, jag sitter ute på min balkong i solen med min bebis och lyssnar på eminem ft. jessica simpson - we made you. riktigt skön låt måste jag säga.. jag har precis kommit ut från duschen har skrubbat bort nästan all brun utan sol som jag tog på mig igår, jag vaknade imorse och såg ut som en ja jag vet itne vad, men jag va nästan svart i ansiktet + fläckar.. inge snyggt. och mina händer ska vi inte prata om hur dom såg ut, dum som jag är glömde jag att tvätta händerna efter jag hade tagit på mig det.. hahaha, ibland måste man vara osmart..

om några timmar åker jag till mitt älskade hemland, längtar så. och så kommer jag ju hem rikare.. de nice.

lägger snart upp bilder på datorn :)
så länge slänger jag upp 2 bilder som jag har tagit nyss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0