Tänker inte avslöja vem som vann

har precis kollar klart på hela sägsongen av paris hiltons new bff, tänker inte avslöja vem som vann, för då förstör jag för många. men kan säga att det va en bra tjej som vann, men inte den jag ville skulle vinna.

nu har jag packat klart min väska, känns jobbigt att åka härifrån faktiskt.. jag trivs ju så himla bra. alla dagar här har varit helt underbara, but i will be back soon ;) . bara en hemma helg i tråkgia karlstad, eller så tråkigt är det inte. menmen.. jag vill inte åka hem... Kommer antagligen inte ha internet på bussen denna gång, åker ju inte med swebus idag.. tråkigt, så får väl se på nån bra film eller så.. men nu ska jag gå och ta mig en huvudvärks tablett mitt huvud sprängs snart, kan va pga vädret, det är jobbig luft ute idag..

Skriver nog innan jag åker .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0